بزرگترین اشتباه زندگیم
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


بزرگترین اشتباه زندگیم

^بزرگترین اشتباه زندگیم اونجا بود که^فک کردم

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

 

.

اگه کاری با بقیه نداشته باشم بقیه هم با من کاری ندارن#

 



نظرات شما عزیزان:

ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:23---1 دی 1394
طبق پستت------------------>
بزرگترین اشتباه زندگی من این بود که فک می کردم


اگه کاری با بقیه نداشته باشم بقیه میان سراغم
پاسخ:میگم خنگی باور نمیکنی خخخخ


Arrow
ساعت17:23---25 آذر 1394
سلام وب خیلی خوبی داری موفق باشی
پاسخ:مرسی


(علی) sorena
ساعت15:23---17 آذر 1394

سلام 
دقیقا...
وب خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم
به منم سر بزن منتظرم



ℨαняα
ساعت15:49---16 آذر 1394
اره شاید
پاسخ: ( - :


محد3
ساعت18:26---15 آذر 1394
چقدخوجل شده وبت
پاسخ:میسی گلم


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:17---15 آذر 1394
زهرا جونم بازم اومده
پاسخ:آله پریا جونم


وبلاگ خاصamz-group
ساعت16:58---15 آذر 1394
perfect@}; -
پاسخ:مرسی


مدیر سایت
ساعت16:52---15 آذر 1394
وبلاگ خوشگل و نازی داری حیفه که یه روز بالا نیاد و آمار بازدیدش خراب بشه برات پیشنهاد توووووپ دارم با کمتر از 7 هزار تومان می تونی کل فضای هاست وبلاگت خودت مدیریت کنی پس به وب سایت من سر بزن خوشحال می شم می بینمت
پاسخ:ممنون.اگه هفت تومن داشتی ب منم بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :